Monday, February 23, 2009

Stressed!!


Hari aku rasa nak marah je, paling sial la hari. Mana taknye housemate aku semuanya ada kelas tapi aku takde aku kelas pukul 12.50pm pastu ada test pulak. Jadi aku bangun lambat la. Tengah2 mamai housemate aku yang jadual kelas die sama dengan aku nak pinjam moto sebab tekak dia hendak pergi klinik, jadi aku bagi je la.
Lepas tu aku tidur balik la. Bagun2 tengok jam dah pukul 12.55pm, adush.. aku kelam kabut mandi. Turun2 je moto aku takde memang bengang la membe aku nie tak balik dari klinik lagi, tepon membe aku nie tak angkat rupe2nya dia tinggal h/p dalam bilik dia. Jadi aku call housemate aku yang lain suruh dia orang ambil aku dekat rumah. Tapi malang semua tak angkat, aku dah memaki hamun, adush nape la aku jadi macam ni bengang betol dah la ada TEST AUTOCAD. Dah lambat dah ni jadi aku dah mati kutu tak tau nak buat apa lagi, aku termenung dekat luar rumah.
Tiba membe aku yg pergi klinik balik, time tu dah pukul 1.15pm, jadi aku bengang la. Tapi sebab dia sakit aku tak jadi marah, marah sikit jew. Sory Bodai aku takde maksud, faham la bile dah kelam kabut. Nasib baik dia bagi SURAT MC die kat aku suruh bagi dekat lecturer sebagai alasan aku datang lambat sebab bawa dia pergi klinik.
wakakakaka... Datang je lecturer marah aku jadi aku lagi bengang la, sebab lecterur nie macam S**L skit. Pastu aku terus wat test autocad, erm aku lupa la plak, boleh buat tapi ada benda yang complicated sikit. Jadi try2 boleh pulak then nak print dah ni dia marah pulak. Dia suruh tunjuk dia dulu die cakap salah susunan no dengan kelas. Yela dia ajar sekali je aku pulak ada autocad dekat rumah sewa aku jadi nak study macam mana pulak. Aku bengang ngn lect 2 nak aku tumbuk je. Membe aku yang aku tak penah tengok dia marah pon 1st time aku tengok dia marah lect. Terperanjat aku.
Aku dapat jawab 2 soalan je daripada 4, membe2 ak yg paling banyak buat pon 3 soalan, nampak
sangat siapa yang problem lecturer ke student?.
Balik je aku memang bengang sampai sekarang. Stress gila aku hari ini..
OH GOD PLEASE HELP ME!!!

No comments: